Blog o samolotach, lotnictwie - mojej pasji.

Malowania w ciepłych barwach

Minął już rok odkąd działa mój blog :) Nie przypuszczałam, że uda mi się prowadzić go tak długo i że będzie miał jakichkolwiek czytelników. Najaktywniej działam teraz na instagramie, gdzie staram się wrzucać zdjęcia kilka razy w tygodniu. Z okazji urodzin bloga planuję zorganizować mały konkurs z nagrodami. Więcej szczegółów wkrótce.

W nocy przyleciał do nas B747 cargo KalittaAir, ale nie wstałam rano, żeby pojechać na jego odlot. Wybrałam się trochę później i mogłam spokojnie pospacerować w okolicy PPS12. Udało mi się nawet lekko opalić. Nic szczególnego nie pojawiło się na lotnisku, ale w dzisiejszym pięknym słońcu wspaniale prezentował sie zarówno B757 DHL, jak i B737 TNT. Poniżej malowania w ciepłych barwach w dzisiejszym cudownym słońcu.

Fot. A. Falowanie i termika niszczy.

Fot. A.

Fot. A. Wysoki B757.


Fot. A.Trochę jeszcze mokro miedzy drzewami, ale już jest pięknie.

Fot. A.
Fot. A. Wręcz nienaturalnie nasycony pomarańcz (ale zapewniam że to zasługa naturalnego światła, nie PS).

Fot. A.

Fot. A. Ach te łopatki w silnikach.

Fot. A. I najważniejsze miejsce w samolocie przez szybkę.
Trzymajcie się ciepło. Wkrótce konkurs!
Share:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz