Blog o samolotach, lotnictwie - mojej pasji.

Zmiany

Na pewno zauważyliście, że ostatnio mniej się działo na moim blogu. Pojawiło się kilka postów na Facebooku z relacjami z wypadów na pokazy, czy na lotnisko. A część z nich wrzucałam częściej na Instagram. Dużo rzadziej odwiedzałam lotnisko, ale dzięki temu w terminie skończyłam studia, zajęłam się trochę bezzałogowymi statkami powietrznymi (dronami), a teraz zaczęłam na poważnie pracę na lotnisku i dostałam się na studia doktoranckie. Nie było łatwo, ale udało mi się znaleźć pracę w branży i można powiedzieć, że mam za ścianą samoloty stojące na płycie przy Terminalu Cargo. Planuję niedługo wrzucić post na temat dronów.

Trzymajcie kciuki, żeby udało mi się połączyć pracę z doktoratem i znaleźć czas na wypady na zdjęcia na lotnisku. Niżej dla przypomnienia zdjęcia z kilku ostatnich wizyt na lotnisku i wypadu na pokazy.
Fot. A. Klasyczny Embraer.
Fot. A. Air Berlin. Linia już niedługo zniknie.
Fot. A. Jeden z nowych nabytków LOTu.
Fot. A. Dash z naklejką promującą loty.
Fot. A. Klasyczna Czeszka.
Fot. A. Airbus A330 Air China w malowaniu sojuszu Star Alliance.
Fot. A. Kosiak wypożyczony przez LOT odpoczywa na płycie postojowej.
Fot. A. Kosiak w zbliżeniu.
 Poniżej kilka kadrów z pokazów w Krakowie.

Fot. A.
Fot. A.
Fot. A.
Fot. A. Akrobacje szybowca Makuli.

Fot. A.
Fot. A.
Fot. A. Akrobacje Łukasza Czepieli.
Fot. A. Smartwings.
Fot. A. Samolot, którym przylecieli do nas na koncert członkowie zespołu Depeche Mode.


Fot. A. Niewiele większy od sprzętu kosiarzy w tle.

Share:

1 komentarz: