Blog o samolotach, lotnictwie - mojej pasji.

8. Noc w Instytucie Lotnictwa

Mimo, że pracowałam w tym tygodniu na drugą zmianę i wyszłam z pracy o 21, to postanowiłam wskoczyć w autobus, okrążyć lotnisko i pójść na resztki 8. Nocy w Instytucie Lotnictwa. Zrobiłam niezbyt dużo zdjęć, bo mój aparat nie lubi scenerii nocnych, ale liczy się sama obecność i możliwość pooddychania atmosferą. Jak zwykle działo się mnóstwo, więc właściwie przebiegłam się po wszystkim i już czas był wracać do domu. 
W przyszłym tygodniu w ramach studiów doktoranckich poprowadzę zajęcia (z przedmiotu związanego z lotnictwem oczywiście). Trzymajcie kciuki, żeby nie było wtopy ;) 
Fot.A. 

Fot. A.
Fot. A.

Fot. A.
Fot. A.

Fot. A.

Fot. A. Lotnisko nocą.
Share:

1 komentarz:

  1. Bardzo fajna, klimatyczna relacja :) a ja tez byłam krótko i mało zdjęc zrobiłam

    OdpowiedzUsuń