Blog o samolotach, lotnictwie - mojej pasji.

Dzień Otwarty w 23. Bazie Lotnictwa Taktycznego

W sobotę 10 września w 23. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Janowie pod Mińskiem Mazowieckim odbył się piknik lotniczy w ramach obchodów święta bazy. Około południa rozpoczęły się pokazy dynamiczne samolotów MiG-20 i XA-41 oraz Su-22 i śmiegłowca W3-W Sokół.

Na ziemi można było podziwiać: Lockheed C-130 "Herkules", Jak-40, MiG-29,Su-22, Boeing Spearman, oraz śmigłowce W3-Sokół.

Niestety ze względu na mój sprzęt fotograficzny jakość nie jest idealna, ale i tak jest lepiej niż oczekiwałam. Przy szybkości 1 klatki na sekundę zdjęcia w ruchu zawsze są ryzykowne do wykonania.
Fot. A.
Fot. A.
Fot. A.
Fot. A. 
Fot. A. XA-41
Fot. A. XA-41
Fot. A. MiG-29.
Fot. A. Su-22.
Fot. A. W3-W Sokół
Fot. A. Sokół
Fot. A. Pewnie wiele z osób oglądających miało ochotę znaleźć się na miejscu tych panów :) 
Fot. A. Uwaga śmigło!

Fot. A. Nawet nie chcę sobie wyobrażać jak gorąco musiało być w takim stroju.
Fot. A. Jak-40 nr boczny "047".

Fot. A. Ogon Jak-40.
Fot. A. Lockheed C-130 "Herkules".

Fot. A. Do Herkulesa stała najdłuższa kolejka.
Fot. A. Na kadłubie Herkulesa :) 
Fot. A. Widok na Su-22 od spodu.
Fot. A. Boeing N2S-3 Stearman
Czekam na kolejne pokazy. A.
Share:

1 komentarz:

  1. Świetne kadry :)
    To była fantastyczna impreza :) Ja moje zdjęcia dopiero zaczęłam ogarniać, ale to trochę potrwa ;)

    OdpowiedzUsuń