Blog o samolotach, lotnictwie - mojej pasji.

WAW-WRO-WAW

Dokładnie tydzień temu w ramach testowania nowych połączeń z Lotniska Chopina wybrałam się do Wrocławia z linią Ryanair. Udało mi się trafić na pulę tanich biletów i w obie strony kosztowały jedynie 18 zł. Wylot z Warszawy rozkładowo był przewidziany na 8:15, a powrotny rejs z Wrocławia na 16:40. Ze względu na dość zimowe warunki pogodowe i konieczność odladzania wystartowaliśmy z 35-minutowym opóźnieniem. W locie nadrobiliśmy większość opóźnienia. Zdjęcia robione niestety tylko telefonem. W trakcie lotu z Warszawy siedziałam na miejscu 17F, a w trakcie lotu powrotnego - 17A, mimo, że w trakcie odprawy system przydzielił mi inne miejsca. Zazwyczaj na miejscach emergency (rzędy 16 i 17) nie ma pasażerów i załoga poszukuje chętnych, aby się przesiąść. Jeśli ktoś woli mieć miejsce przy oknie, więcej miejsca na nogi i widok na skrzydło - polecam.

Fot. A. Żadna pogoda nam nie straszna.
Fot. A. W obie strony leciałam maszyną o numerze rejestracyjnym EI-DCR.
Fot. A. Tankowanie z pasażerami na pokładzie? Tylko z asystą Lotniskowej Straży Pożarnej. Tym razem z Panterą.
Fot. A. Ośnieżona płyta postojowa Lotniska Chopina.

Fot. A. Kołujemy na płytę odlodzeniową. W tle Terminal Cargo i ledwo widoczny B757 DHL.

Fot. A. Ryanair lecący do Gdańska też był odladzany.

 Fot. A. W Warszawie śnieg, a taka pogoda czekała na mnie we Wrocławiu.

 Fot. A. 

Fot. A. Odladzanie wykonują operatorzy tzw. Elefantów.

 Fot. A. Po wyjściu z chmur.

Fot. A. Pod nami Wrocław.


Fot. A. 

 Fot. A.

Fot. A. Lądowanie, widok na wieżę kontroli ruchu lotniczego we Wrocławiu.

Fot. A. Po wylądowaniu.

Fot. A. Wrocław powitał mnie pięknym słońcem.
Fot. A. Popołudniu samolot już na nas czekał na płycie postojowej. Widok przez szybę terminala
Fot. A. Kołowanie na próg RWY 29 w Porcie Lotniczym Wrocław-Starachowice.
Fot. A. Lądowanie na RWY 33 w Warszawie (czyli od strony Piaseczna). Widok na trasę S2.
 Po marcowym locie z Modlina do Gdańska i listopadowym locie z Warszawy do Wrocławia, przychodzi kolej na Szczecin. Już od końca marca Ryanair otwiera nową trasę Warszawa-Szczecin.





Share:

2 komentarze:

  1. A przez chwilę myślałam, że to lot z Modlina! COOL! Nie mogę się doczekać Twojej relacji z DALSZEJ podróży

    OdpowiedzUsuń
  2. O, ja zrobiłam dokładnie to samo dwa dni temu :) Tylko pogodę miałam gorszą :)

    OdpowiedzUsuń